Tendințe în industria muzicală 2022-2025

Featured Post
Tendințe în industria muzicală 2022-2025

Muzica s-a transformat în conținut. Artistul în esență va face trecerea de la un creator/interpret de artă auditivă la creator de conținut vizual. Muzica va rămâne principalul business core, însă mai mulți artiști vor capitaliza mai eficient și vor ajunge la un succes overnight datorită platformelor TikTok, YouTube, Instagram (poate o platformă nouă).

Underground. Noul mainstream ?

Featured Post
Underground. Noul mainstream ?

De ce cred ca trebuie sa existe cluburi cu capacitate mică, ‘underground’, nișate? De ce ele au dispărut in ultimii ani?
Aceste locații, pozitionate de cele mai multe ori in zone periferice ale orașului, cu capacitati reduse, sunt esențiale pentru supraviețuirea și inventarea unor artiști ce compun ‘noul mainstream’.

Top cei mai folosiți termeni în industria muzicală

bogdan nita, artist booking & advisor

Music Business key terms  Este destul de greu să fii muzician independent fără să te pierzi în jargonul și termenii specifici de business folosiți în industria muzicală. Și pentru că este o industrie în continuă ascensiune și schimbare, știu că poate fi greu să ții pasul.   Ca atare, indiferent dacă ești compozitor, producător, manager, marketeer, promoter sau tipul din spatele scenei care bate la tobe, I’ve got you! Acest dicționar de termeni specifici ai industriei muzicale te va ajuta să înțelegi limbajul și va dispersa barierele conversaționale.    360 DEAL  Ca un răspuns la scăderea profiturilor din vânzările de...